mandag 31. desember 2012

Godt Nytt År!

Godt Nytt År til deg!

Da var året 2012 sin siste dag kommet. For min del har det vært et år fylt til randen med ny kunnskap, både på jobb, hjemme, men også på skolen.

Fag som webutvikling, programmering i visual basic og databaser har vært med på å berike året. Det å få være med på å lage spill, utvikle, skape noe. Det gir en følelse av mestring.
Og kanskje sitter du med slike tanker, på en dag som i dag. Oppsummerer litt av året som har gått, og kanskje tenker du litt på hva neste år skal bringe.

For min egen del vet eg hva som står på menyen før sommeren når det gjelder fag, av erfaring vet man og hva man har i vente av personlige og familiære hendelser. Uttalelser fra ledelsen på jobb forteller at eg også der har noe å se frem til.

Og når man sitter på årets siste dag og teller timer til neste år så er man vel nesten pålagt å komme med et nyttårsforsett. Mine nyttårsforsetter må være å fortsatt jobbe godt med skolen, og bli en enda bedre utvikler!

For å skape litt stemning har eg funnet frem en video av fjorårets fyrverkeri fra London!


GODT NYTT ÅR!!

Om eg ikke blir brutt opp i bits eller inntar en binær form så vil det snart komme en ny blogg med nye erfaringer fra Mitt IT-eventyr i 2013!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar