mandag 27. august 2012

Google II - Google Sites

Hei igjen!

Tidligere i år, i midten av mai kom eg med 1 innlegg om Google sitt mangfoldige tilbud. I forbindelse med at eg nå har blitt IT-student åpner det seg endelig en mulighet til å få testet ut enda flere av alle muligheter som ligger ute, klar til å ta i bruk.

I løpet av denne sommeren har eg presentert en del innlegg som går på det å lage hjemme sider, eller sider med HTML koder, en liten introduksjon til CSS har det også blitt. Ikke alle synes det er like kjekt å bruke masse tid på å lære seg avansert koding for å få frem sitt budskap.

Google Hjemmeside tjeneste - https://sites.google.com

Her kan du med enkle grep, veldig likt slik oppsettet for å skrive blogginnlegg, lage deg en hjemmeside.Selv uten den helt store innsikten er terskelen for å sette i gang veldig lav.

Skrive inn tekst, legge inn bilder, hyperkoblinger, til og med tabeller er enkelt å sette inn.
Og igjen, akkurat som eg tidligere har sagt om blogging, det er deg det kommer an på. Hva du ønsker å skrive om.

Kanskje du har en hobby, eller kanskje du vil ha en enkel hjemmeside der du kan presentere deg selv på web for en fremtidig arbeidsgiver?


Om eg ikke blir brutt opp i bits eller inntar en binær form så vil det snart komme en ny blogg med nye erfaringer fra Mitt IT-eventyr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar